Alla inlägg under april 2014

Nu börjar väntan, längtan och funderingarna bli alltför påfrestande. Så igår, mot allt bättre vetande lät jag mig återigen stirra på det där ensamma strecket på stickan. Vet ju så väl att det ännu är alldeles för nära inpå senaste äl, men utsatte mig ändå för de där minutrarna då hjärtat rusar och jag är alldeles för ostadig på handen, bara för att se det där resultatet jag redan visste skulle visas.
På't igen om några dagar eller nån vecka.
Håller alla tummar och tår.
Vill lägga handen på magen och veta att där inne växer ett liv som för alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Skapa flashcards