Alla inlägg den 6 juni 2014

Så då va tant röd försenad då...
ÄL 20 maj, BIM 4 juni och idag har vi 6 juni. Ett gäng stickor har gått åt senaste veckan och alla visar negativt. Blir ett nytt imorrn bitti om inget förändrats.
Kan de va stress? Depp för att karln min åkt? Eller kan de va ... ? Skulle de kunna va ... ? Kan mina superbilliga gravtest endast märka av en högre nivå av HCG? Vågar jag börja hoppas nu?
Biter mig i läppen och säger nej nej.
Vet ju så väl hur ont de gör när jag väl börjat hoppas, för att inte tala om modershjärnan som på stört börjar planera inredning i barnrummet, önskemål om spjälsäng, för att sen börja söka på Blocket om sånt jag fantiserat fram finns att få tag på till en billig penning.
Tolv timmar till ... andas och bara ta de lugnt ikväll.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards