Alla inlägg den 8 juni 2014

Jodå, visst dök hon upp till slut. Kärringen - tant röd....
Gick åt ytterligare två negativa gravtest innan hon behagade att visa sig.
Jaja, då torkar vi bort tårarna från kinden och börjar planera sommarens event med allt vad semester, nöjen och den stora flytten innebär.
Ska jag va glad för att jag kan sitta på vår veranda och dricka rosevin eller bara va deppig och bitter? Äh, ingen har väl nånsin blivit gladare av att deppa, eller?
Om jag så ska behöva börja be till högre makter så kan jag inte med ord beskriva vad jag hoppas på augustimånadens nya chans.
Snälla hela världen, hoppas åt oss!

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards