Alla inlägg den 1 augusti 2014

Igår va en morgon, förmiddag och dag från helvetet. Trött, grinig, tjurig och väldans lättretad. Antar att det är tant röd som förvarnar om sin ankomst.
Avslutade arbetsdagen några timmar i förtid och åkte hem. Stannade till och köpte mig gott eftermiddagsmellanål och bytte snabbt om till shorts och top när jag kom hem. Vart ett glas rose och en laxbomb i solgasset innan jag attackerade ogräs för att sen klippa gräsmattan. Sen släppte äntligen den jobbiga känslan...
På söndag kommer sambon hem, åh nästan så det är lite pirrigt! Första gången han kommer hem till vår nya adress.
Hoppas han ska trivas lika bra som jag gör. Nu börjar de roliga, lite nya möbler ska inhandlas, ett gäng mattor och lampor av olika sorter och slag ska på plats och tavlor hängas upp.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards