Alla inlägg den 18 februari 2015

Jodå, den här natten vart klart mycket lugnare än föregående.
Men vad jag drömmer. Minns knappt när jag kom ihåg mina drömmar senast. Troligtvis har det något med typen av sömn att göra, bra eller dåligt har jag ingen aning om.
Så jag tillbringade några timmar med att vrida och vända. Försökte mig på att peta på sånt som skrämmer mig, men där i mörkret kändes de inte alls så farligt ändå. Det enda som skrämmer är just den där känslan, ångest och panik, och utanförskapet att se och höra vad som händer och sker omkring utan att riktigt känna min egen närvaro. Men alla faktan, allt som är på riktigt är bra. Jag mår bra, är lycklig, stark och trygg, så jag lyckades inte locka fram det där för att kunna resonera med mig själv. Fick acceptera läget att det är bortom min kontroll, och försöka somna med hoppet att få slippa sådana drömmar framöver.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards