Alla inlägg den 13 juni 2015

Igår kom den äntligen. Värmen, solen. Då vindarna är varma och även luften i skuggan är uppvärmd.
Började förmiddagen på gymmet. Fortsatte med bästa vännen och hennes barn till badanläggningen som bara ligger en kort promenadbit från mig. Skratt, plask och barnskrik! Iskalla blöta nybadade kramar som fick mig att skrika till när de mötte mig solvarma hud.
Tog bussen från min landsbygd till vännens och köpte med mig sushi på vägen. En helkväll utomhus, drinkar och kylt vitt vin. Tog bussen åter mot stan vid midnatt för att byta till min. Sommarstämning på stan. Serveringar fulla och jackorna har åkt av. Fylldes av sån eufori när jag klev av hemma. Dofterna, nattliga ljuset, värmen mot mina bara ben under långklänningen. Tog en lång promenad på över en timma istället för att gå raka vägen hem inatt.
Somnade med ett leende!
Älskade sommar, välkommen!

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards