Alla inlägg den 13 juni 2017

Dagen kom! Dagen då mitt graviditetstest visade två starka tydliga streck. Med skakande händer och dyvåta kinder satt jag länge och tittade på den lilla stickan. Den gick inte att misstolka. Ingen svag linje som lika gärna kunde skapats av en vilja och längtan.
Jag samlade mig, gick upp på övervåningen och in i vårt sovrum. Kröp ner och väckte mitt hjärta innan jag berättade för honom, -du ska bli pappa!
Allt är så tidigt, mitt förnuft säger åt mig att inte ropa hej riktigt än. Men mitt barn, den lilla nästan omärkbara lilla klumpen finns där inne nu. Så många känslor, kärlek, panik, värme, rädsla och enorm lycka!

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards