Alla inlägg den 10 juli 2017

Tidigt ultraljud... Från början en bekräftelse som lite mer gick att ta på för pappan. Längre fram desamma för mig. Om tre timmar och femton minuter är det dags. Jag kan inte för allt i världen sova. Tänk om de inte hittar hjärtljuden? Tänk om de hittar flera? Frågor och orosmoln hopar sig och lämnar inget utrymme för vila.
Nervös eller livrädd? Ingen aning. Pirrigt av lycka i ena stunden. Panikslaget av skräck i nästa.
Lilla liv därinne. Snart ska mamma och pappa få vår första glimt av dig. Hoppas du trivs, växer och mår bra. Vi längtar efter dig.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards