Alla inlägg den 11 juli 2017

Säger bara wow!
Vilken känsla, vårt första möte med vår sjöhäst! Stunden va helt magisk och borde aldrig fått ta slut. Min kärlek som stog och höll min hand och klämde den hårt när vårt mirakel visade sig på skärmen. Gynekologen som sa att allt såg helt perfekt ut. Att vårt barn har ett mycket starkt hjärta vilket resulterar i en ordentligt minskad risk för missfall.
Knappa 19mm och har redan förändrat våra liv. Fått mamma att må oerhört dåligt. Skapat lycka och ett helt annat samtal för tiden som kommer.
BF vart framflyttad med två dagar, så ganska rätt i beräkningen va vi.
Jag har fortfarande svårt att ta in det. Ett liv, skapas, växer och lever inom mig. Något jag och min sambo skapat tillsammans. Det är för stort, det är så häftigt. Finns verkligen inga ord.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards