Alla inlägg den 22 augusti 2017

Ropa inte hej förrän du är över bron, eller hur säger man.
Jobbet knäcker mig, illamående, huvudvärk, humörsvängningar och tröttheten. Värre och värre för varje dag om jag inte inbillar mig.
BM erbjöd att prova akupunktur, och jag provar med glädje allt. Fått ytterligare en ny BM. Tredje i raden.
Imorse va de dags, en timma med nålar i handlederna. Om jag borde märkt något direkt så funkade de inte, ska tillbaka två gånger till den kommande veckan och sen läkarbesök. BM rekommenderar sjukskrivning en period. Mer stress. Vill ju gärna hålla årslönen så hög som möjligt inför föräldraledigheten.
Skrev lite med sambon under dagen om det och hans svar triggade hormonerna och tårarna forsade. Dyrt.. va? Det kommer bli ännu dyrare med barn?! Han menade inget med det, men jag skulle behöva lite trippande på tå just nu.
Är så trött på att må såhär.


Nästa graviditetsåkomma. Hemorojder... vidrigt, äckligt och plågsamt. Behandlingsstart idag.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards