Alla inlägg den 1 april 2015

Har man svårt att ta sig upp på mornarna i vanliga fall är veckan som följer en tidsomställning inte särskilt kul. Men va med energi som ändå finns kvar då arbetsdagen är slut. Det känns inte som att det är mitt i natten. Och det finns faktiskt ett helt gäng timmar att använda sig utav.
Nu inväntar jag bara en ny våg av värme utomhus. Men nästa får gärna hålla sig kvar.
Vårens frön har börjar titta upp och jag längtar tills första omskolningen och att de ska få flytta ut och mellanlanda i lilla växthuset.
En vår, en förväntan, en förhoppning. En ny fräsch startsignal för en massa äventyr.
Längtar efter att placera ut utemöblerna, leta fram dynorna till stolar och utesoffan. Längtar efter den där ljumma kvällen, ett glas rose, kanske ett korsord. Harmoni och orsaker att njuta.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards