Alla inlägg den 13 maj 2015

De senaste veckorna har verkligen varit till bredden fyllda. Jag stressar mer eller mindre konstant, max en dag i veckan har jag haft möjlighet att bara åka raka vägen hem efter jobbet. Sist jag vaknade en ledig dag och bara lät dagen ta form allteftersom den gick minns jag knappt. Men i allt som jag jag egentligen känner som tröttande finner jag mer och mer energi. Träningen går så sjukt bra, både på gymmet och i polestudion. Att börja träna bestämda dagar och tillsammans med en annan har gett utdelning, vi båda har känt att det funnits både en och flera pass som man lätt hade hoppat om man inte hade pressen av någon annan som räknar med ens närvaro. Tomten pockar på uppmärksamhet och kräver sitt så fort vädret inte visar mer november än maj. Vänner som krisar och behöver. Vänner som vill glädjas, umgås och fika. Och så dejtinglivet. Känns som allt och alla drar i en. Saker jag känner att jag måste göra för min egen skull, saker jag skulle vilja göra, och saker jag känner att jag borde göra. Får inte ihop det, får inte ihop dygnen. Om två veckor reser jag bort i jobbet. Trots att det ändå är jobb 24-7 så ska det bli skönt att bli ifråntagen möjligheterna att säga ja eller nej till allt för en vecka. Miljöombyte och en paus från min fritid.
Älskar mitt liv bortom ord.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards