Alla inlägg den 7 april 2016

Nu har jag fått min sista omfamning för så lång tid framöver. Eller, okej, vi pratar egentligen omkring tio dagar, men det känns som en evighet för stunden.
Tror att han försökte fråga om en semesterresa igår kväll. Jag uppmuntrade samtalet och hoppades på att han skulle fråga rakt ut. Det kom inte. Och såhär i efterhand fanns de massor av kommentarer jag hade kunnat komma med för att de skulle uttalas. Men jag är ju så rädd för att skrämma bort honom.
Undra om jag haft den här känslan tidigare?

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards