Alla inlägg den 22 april 2016

Då mannen är ett enormt Prince fan går kvällen i musikerns tecken. Låtar på hög volym, videoklipp och minnen. Tillsammans med en flaska bubbel får jag veta allt och ännu lite till om den nu avlidne legenden.
Passion är något jag finner oerhört intressant hos en människa. Oavsett vad de handlar om egentligen. Om man brinner för sitt jobb, eller om man är helt insnöad på ett ämne, en artist en målarstil, vad de än må vara för nörderi, så finner jag de oerhört attraktivt. Finns inget som är så fängslande som att höra någon få prata och berätta om något de verkligen brinner för. Jag behöver inte dela tycket, intresset eller ens förstå. Bara lyssna och se de där glittrande i ögonen och glädjen i rösten.

Skål för en stor musikikon.
Vila i frid Prince.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards