Alla inlägg den 18 april 2016

I ett varmt Spanien, på en varmare kanarieö, vi båda, men inte tillsammans och ändå enormt långt ifrån varandra.
Jag på resa med jobb, han på resa med fotbollslaget. Några dagar i samma land. Lite omlott vilket har gjort saknaden enorm. Jag har kommit hem, rätt trött och sliten, vilat upp mig. Sen några dagar landade han också, sent på kvällen. Och vips så va de vardag och verklighet igen. Jobb, åtaganden och måsten. Men nu är vi nära. En kväll till, sen! Saknar, längtar. Denna man! Min nr2!

Tror bestämt jag behöver hitta ett bättre namn för honom, nr 2?! Har ingen vidare värst positiv klang.
Kanske heter han snart älskling? Kanske får han ett annat alias?

Sol och värme har gjort mig gott. Varit enormt mycket jobb, men också härlig skön charterenkelhet.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards