Alla inlägg den 10 oktober 2013

En långledig helg väntar både mig och min sambo så vi väljer att fira ikväll. Fira det beslut vi tog för en vecka sen, fira vårt förhållande och vårt åtagande till varandra. Vi ska bli en familj, vi har båda i våra framtidsplaner, tankar och funderingar med den andra. Härifrån och framåt, in i en ny fas i livet, en fas som innebär oss, vi två och det liv vi så innerligt hoppas på att kunna skapa tillsammans, ett liv där allt med säkerhet kommer att vändas uppochner och ställas till sin spets många gånger, med kriser, lyckorus, motgångar, medgångar och allt vad livet har att erbjuda. Vi ska göra det tillsammans och jag har nog aldrig varit mer lycklig, känt mig tryggare nånsin, än just nu, i detta skede i mitt liv. Jag vet vad jag vill, vet vart jag är påväg, och jag har den stora turen att veta exakt vem jag vill dela det med.
Längtar efter framtiden och njuter av nuet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards