Alla inlägg den 8 oktober 2013

Jag hade ju en plan att den dag vi bestämt oss för att bli fler så skulle jag låta naturen ha sin gång, och sen skulle de få hända när det hände. Men icke, jag lusläser allt jag kommer över under rubrikerna "att bli gravid" "vecka för vecka" osv osv. Plötsligt är allt så på riktigt, och med det kommer den väntade oron, nervositeten och spänningen. Märker att jag inte bara tänker tänk om, utan även planerar efter möjligheten att det snart kan hända! En skräckblandad förtjusning i att livet snart kommer förändras för alltid, och jag längtar.
Har börjat fylla på mina folsyredepåer med tillskott också. Enligt all läsning borde jag startat för en tid sen, men det är svårt att planera för något man inte vetat om.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards