Alla inlägg den 19 oktober 2013

Hade Nyhetsmorgon påslaget imorse på jobbet. Och som jag skrivit tidigare, plötsligt handlar allt omkring om graviditeter, bebisar, föräldrar osv. För där i rutan satt en kille vid namn Manne Forssberg, pappa och författare till boken Pappalogi.
Överdriver jag den här cirkusen om jag köper boken till min man? Jag vart eld och lågor och tyckte de verkar va en superbok!
Det känns som att allt nu kretsar kring impulser, logiken som säger en sak, och känslan som säger en annan. Försöker lägga band på mig själv, men försvarar en timmes sökning på nätet efter barnstolar med att det är bra att vara förberedd...
Åh vad jag längtar, tänk den dagen jag plussar på testet och får berätta för kärleken där hemma! Tänk om det aldrig händer? Tänk om det inte går? Vi kanske helt enkelt inte kan få barn?
De där med illamående och halsbränna kan man få av för mycket tankeverksamhet också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards