Alla inlägg den 15 oktober 2013

Motgångar händer i cykler om tre? Nya fina bilen är tillbaka på bilfirman för reparation ... det är verkligen åt helsike för mycket elektronik i bilarna. Hoppas den är fit for fight när den kommer tillbaka till oss.
Min sambo skulle göra sina fyra sista teoriprov för att närma sig sitt europacertifikat, men plötsligt har skolan bytt system och han kan inte skriva, och därmed är månader av intensivt pluggande, inte förgäves men ändå surt.
Vaknade upp en stund före halv sex och sängen bredvid mig är tom. Vet att jag fick en knuff vid tre tiden inatt och ett önskemål om att snälla sluta snarka... Tydligen gav han upp om att få sova mer och började jobba istället. Idag är det jag som åker och köper nässpray och gör något åt nästäppan. Stackars min man!
Som lite ljus i tunneln börjar iallafall den efterlängtade semestern närma sig, tio dagar kvar till avresa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards