Alla inlägg den 22 oktober 2013

Två dagar kvar till fjorton dagar i Thailand. Åh så skönt det ska bli. Sitter just nu i frisörstolen och snyggar till kalufsen inför resan. Känns lyxigt.
Och jag ska försöka göra mitt bästa för att lämna alla hjärnspöken hemma. Men hur gör man det när man mår illa precis varje dag, när brösten spänner och det gör ont av att ta på sig bh-n?
Jag har helt skjutit undan möjligheten på att jag skulle vara gravid och är helt övertygad om att allt jag känner och hur jag mår helt beror på att jag inte gör mycket annat än att känna efter, och det i sin tur orsakar en viss stress med framkallade gravidsymtom som resultat. Men jag kommer ändå packa ner det där testet i väskan som ligger och bränner i badrumslådan. Börjar nog bli dags att ta tjuren vid hornen och få besked.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards