Alla inlägg den 24 oktober 2013

Ja aldrig trodde jag att jag skulle sitta på nätet och blotta mina mensvärkar, ev blödningar eller blöta fläckar i trosorna, men så vart det visst.
För tredje dagen i rad har jag lite flytningar. Inte mycket, färg och luktfritt, men en konstant liten blött fläck i trosorna. Vad tusan beror de på? Har det nåt med graviditet att göra eller inte, är det något helt annat som de beror på? Har jag alltid haft det vid den här tiden på månaden och att det är så att jag söker så förbaskat på tecken att jag först nu reagerat på det?

Vaknade med samma smärta idag igen, och mår så illa. Är hungrig men har dålig aptit och mår illa.
Men det har samtidigt tänt hoppet igen!
Tydligen är det möjligt att få ont när ägget fäster också. Något de vanligtvis gör efter ca 7 dgr. Jag har inte använt några äl-tester eller termometrar, men efter all beräkning man kan göra med startdagen för mens och hur lång cykel man har, så stämmer det ganska bra. Hur kan man då hålla sig en vecka till utan att testa?! Jo man får övertyga sig själv om att det högst troligt inte ger något utslag ännu iallafall.
Tänk om tänk om.
Håll tummarna för mig nu!
Längtar efter dig, lilla liv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards