Alla inlägg den 28 maj 2016

Förbättrar mina mixade känslor för Arlanda. Så många hejdå jag tagit vid incheckningen där. Sagt hejdå, sorgsen och väl medveten om att nu kommer vi inte ses på väldigt länge.
I torsdags morse byttes känslan ut mot lycka!
Han jobbade nånstans på Arlanda och kom och gav mig världens största kram och en hel del pussar innan jag gick vidare in genom säkerhetskontrollen. De gjorde så mycket! Älskade karl. Några dagar till, sen får vi vara tillsammans på riktigt igen!
Så tacksam. Kär. Lycklig. Och omtyckt.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards