Alla inlägg den 12 oktober 2014

Jag mår så mycket bättre. Mellan fredag och lördag klampade jag rakt in i ännu en musikbubbla. Och inte för att jag behövde fly undan någonting, utan enbart för nöjes skull, få saker får mig så glad som musik och massa människor på samma plats som är där för musiken.
Livet har kommit tillbaka till mig, och jag kan inte hitta ord att beskriva hur mycket jag ser fram emot allt som kanske kan komma och hända. Sorgen för att förlorat den plan jag hade för mitt liv, förlorat den man jag skulle dela allt med har nu bytts ut mot nyfikenhet och iver. Har ingen aning om vart jag är påväg, hur vägen ens ser ut eller vart slutmålet är, men jag har fått en nystart, en ny chans och massa med liv kvar att leva. Redo för minor som briserar under mina steg, redo för knivar som säkert kommer hugga mig i ryggen, men jag längtar efter att se vart livet tar mig! Jag lovade mig själv för några år sen att sluta säga nej till en massa, för lathet eller rädsla, har upplevt massa sen dess, och gör både tokiga och knasiga saker pga av det, nu påminde jag mig själv om det löftet och det gav ett rus av adrenalin och endorfiner. Våga säga JA!
Skulle träffat någon igår kväll när jag kom hem från trippen men de vart inte av, blev först riktigt besviken, sen insåg jag snart att det gjorde ju absolut ingenting, sjönk ner i ett bad, log åt dygnet som gått, sen kom jag i säng, i god tid utan några som helst svårigheter att somna, ja - vilket i sin tur lett till att jag vaknade utvilad imorse och kom upp och iväg till jobbet utan några som helst problem eller gäspningar.
Livet har så mycket att erbjuda, och jag har precis öppnat ögonen för ett helt nytt sådant.

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards