Alla inlägg den 5 oktober 2015

Efter något som blivit månader ifrån bloggen, inte bara ifrån min utan även de jag följer, loggade jag idag in igen och måste säga TACK för alla era fina kommentarer! Hade ingen aning om att jag hade såna läsare som er! Så glad och tacksam.
Inom några dagar kommer ett längre inlägg med en sammanfattning om vad de senaste månaderna innefattat för min del!
Och jag kommer tillbringa många timmar med att gosa ner mig i höstmörkret och läsa ikapp. Ser fram emot de. Och att dela med mig av min kaosartade fantastiska berg- och dalbana till liv!

Presentation


Min historia om vägen till en efterlängtad graviditet, om att bilda familj och bli mamma. Förhoppningsvis kommer den här bloggen följa mig då teststickan visar + genom en sund graviditet tills vår lilla plupp äntligen finns i våra armar och lång tid efter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards